torsdag 14 maj 2009

Torsdag.

Idag har jobbat mellan 06.45 - 13.30
Efter jobbet skulle jag träffa Sabine och barnen som var
hos farmor och farfar.. så dom var ju i närheten...jag bor ju i
porten brevid farmor och farfar..
Vi gick därifrån typ 14.30 för vi skulle ner till stationen och se på
Kungen och drottningen. dom skulle på besök här..
Drottningen skulle upp till mitt jobb på bergdala äldreboende och
kungen skulle till BTT plåt där pappa jobbar..

Sen gick vi hem och gjorde paj Sabine och jag..
den vart skitgod...vi lyckades syrran.. :)
Efter maten blev det kaffe, alltid lika gott efter maten.
sen blev det att ta det lugnt i sofan efter att barnen hade lagt sig..
Jag var jätte trött ikväll.. men det är nog för att jag jobbat..

Andreas kom till mig ikväll.
Han hade med sig pizza ner så vi kunde åta lite efter att
han hade slutat jobba.. det var gott..

Nu ska vi ha det Mysigt med en film.

Bye

Inga kommentarer: