måndag 18 maj 2009

Jävla granne!!

Idag var det en pest att gå upp till jobbet..
Min granne väckte mig inatt...jävla as...
Jag hoppas verkligen att han blir vräkt snart.. jag har klagat minst 20 ggr.
Sen vaknade jag halv 3 och trodde att jag hade försovit mig.
Så när klockan väll ringde var jag inte sugen att gå upp..
Hoppas jag får sova bättre inatt..

Jag jobbade iaf mellan 06.45 - 14.00
och sen var det skönt att komma hem och ta sig en dusch så
man piggnade till lite..
Sen blev det att gå till syrran..det var trevligt..
Vi har så himla kul ihop..

Nu ska jag kolla på tvn en stund sen blir det att
krypa ner i sängen och sova, hoppas bara att jag får sova inatt.

Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Problem med din granne? Är Du intresserad av att få hjälp med att lösa ditt problem med Din granne? Kontakta oss på Grannfejden för ett förutsättningslöst samtal så kanske vi kan hjälpa er!

Fråga efter Rosi

Jokum Sommer
Producent för grannfejden
08 - 522 595 00