lördag 23 maj 2009

Lördag...jobbat :(

Idag har jag jobbat mellan 07.00 - 16.15

Igår jobbade jag mellan 13.30 - 21.00
så orkade inte skriva något igår.

Nu är jag iallafall hemma.. är jättetrött..
Sov jätte dåligt inatt så mitt humör har INTE varit på
topp idag..
Har varit sur och irriterad idag.. och lite stressigt imellanåt.

Ikväll blir det att ta det lugnt och mys i soffan till en film
och lite mat...

Ska jobba imorn med delad tur.. Allså mellan 06.45 - 12.45 och 16.15 - 21.15
Det är ingen rolig tur.. och man kan inte hitta på så mkt ikväll
heller eftersom jag ska upp tidigt imorn..

Ikväll ska även Andreas åka hem för han ska jobba imorn
så inatt blir det att sova ensam.. Inte så kul..
Har jättesvårt att sova när han åker hem men det är sånt
man får lära sig..

Ha en bra kväll alla läsare..
Bye

Inga kommentarer: