måndag 25 maj 2009

Härlig dag.

Idag har det varit underbart väder ute.
Varmt och skönt.

Men dagen började med sovmorgon efter att ha jobbat
hela helgen.
Vaknade först vid 10 tiden men sen somnade jag om och vi sov
till 13.20. Lite för länge kanske.

Sen var jag uppe på jobbet en sväng och fixade en grej.
Sen blev det att åka och lämna lite grejer som jag haft
här ett tag.

Sen blev det att vara hos syrran i eftermiddag och fixa lite..
Så nu är det skönt att det äntligen är färdigt.

Nu är vi hemma och har ätit lite mat och kollar på Mamma Mia.
Sen blir det att kolla på Navy CIS innan det är dags
att sova..

är ledig imorn med, det är himla skönt att ha två dagar ledig
jag som bara brukar ha en dag om jag inte är ledig på helgen för
då är det två dagar..

Hade bra alla..

Bye

Inga kommentarer: