måndag 11 maj 2009

Jävla strul..

Idag gick jag upp tidigt och skulle jobba.. men när jag kom till jobbet
fick jag veta att jag skulle jobbat kvällen..
Så vart jävligt irriterad..
Min chef hade inte informerat mig om att han hade ändrat
på vissa turer..
Han lämnade ett schema till mig på jobbet efter att jag hade
gått hem i fredags så jag visste inget.. han kunde ju ha ringt..
men jag satte in en vikarie på kvällspasset..
Sånt här blir jag så jävla trött på.. det är inte första gången det händer..
och det är retligt med..

Efter jobber idag blev det att träffa syrran och barnen.. var kul..
Hon kom och hämtade mig efter jobbet så åkte vi och handlade
och sen blev det att åka hem till dom och laga pannkakor..
Jag och Noel vispade grädde.. det tycker han är kul..
Sen blev det en kopp kaffe det smakade bra..
Vart även en promenad med barnen..
Var skönt att komma ut lite....lekte även en stund ute.. :)

Mamma och pappa kom en sväng med.. Vi fikade och
hade trevligt.. och förstås lekte och busade med barnen.. ;)

När barnen somnat satt vi och tog det lugnt och åt lite kvällsmat
och kollade på tvn..

Nu är jag iaf hemma och slappar i soffan..
Andreas åkte hem idag för att jobba men hoppas han kommer på
torsdag igen.. saknar honom redan..blir jätte tomt utan honom här..

Ha en bra kväll..

Inga kommentarer: