söndag 3 maj 2009

Söndag.

Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet..
Har jobbar mellan 06.45 - 12.45 och se började jag igen
vid 16.15 - 21.15 så det har varit en jobbig dag..
Sov inte så bra inatt heller så mitt humör har inte varit på topp idag.
hoppas jag kan sova inatt för jag har fått ett extra pass imorn...så
börjar 06.45 - 14.00 på min lediga dag.. känns inte så kul efter
att ha jobbat hela helgen..
Men som tur är så trivs jag på jobbet..har så trevliga arbetskamrater.. :)

Imorn efter jobbet så hoppas jag på att syrran ska vara hemma så jag
kan hälsa på imorn. känns som en evighet sen vi sågs med det var bara
1 vecka sen.. Saknar dom massor..

Nu blir det att hopp i säng så jag orkar med att jobba imorn..
Kommer vara skit trött, med det får dom stå ut med på jobbet.. ;)

1 kommentar:

[] Sabine [] sa...

Vi är hemma! vi kan höras sen! så kan du ju käka här också! Saknar dig mä sis! Puss Sabiine