tisdag 26 maj 2009

Tisdag!

Idag gick jag upp tidigare än vad jag gjorde igår.
Först blev det att ta en dusch sen äta frukost
och göra sig iordning.

Sen blev det att åka till blodbussen och lämna blod,
sen vart det att lämna in min micro på lagning.
det var ju tur att den gick sönder nu och inte senare
för min garanti går ut imorn. :)
Så nu har jag ingen micro hemma så får försöka klara
mig utan.

Var även på blomsteraffären och köpte en bukett
blommor till mamma och pappa som har 25 årig bröllopsdag idag.

Vi åkte även till Åtvidaberg en sväng och skulle hämta lite grejer till Andreas.
sen blev det att åka en sväng genom Linköping innan vi skulle åka hem.
Andreas skulle köpa ett spel till ps3.

När vi kom till Kisa blev det att åka till mamma och pappa
och dricka kaffe.
Mamma och pappa kom till mig en sväng nu ikväll med
för hälsa på, dom har inte varit här på länge nu.
Så vi tog en kopp kaffe..

Nu ska vi kolla på film och ta et lungt. ska jobba imorn
så blir att lägga sig skapligt ikväll..

Bye

Inga kommentarer: