torsdag 21 maj 2009

Tordag!

Idag har jag varit ledig från jobbet..
Ska ju jobba hela helgen så det är skönt att ha en ledig dag.

Idag har jag och Andreas varit i Linköping och kollat lite..
Jag har köpt mig en nu hemmelefon.. det var på tiden..
Och 2 tunikor blev det med. :)
Har även tittat på dammsugare idag med.. måsta ha mig en ny,
den jag har är inte så bra och den har några år på naken..

När vi kom hem åkte vi till syrran en sväng och snackade lite
och busade lite med barnen..

Sen åkte vi hem och vi somnade både jag och Andreas och sov ett par timmar..
Det var skönt man jag hoppas bara att jag kan sova inatt.
Brukar ha svårt att sova på natten om jag sover på dagen..

Idag har vi haft det en fin dag, soligt och varmt..

Nu blir det att mysa i soffan och se på film.. Twilight..
Syrran sa att den var bra.. hoppas det..

Bye

Inga kommentarer: