fredag 8 maj 2009

Shopping dag :)

Idag har jag varit i Linköping och handlat med
Sabine, Mattias, Noel och Mio.
Jag köpte lite kläder till sommaren och två mascara m.m...
Jag var i Linköping förra veckan och handlade kläder så jag
behövde inte handla så mkt idag..
Jag var mest med som sällskap..
Det var Sabine med familj som behövde handla lite mer.

När vi kom hem så hade vi en trevligt kväll hemma hos
Sabine med varma mackor, kaffe och hockey.
VI har så himla kul ihop jag och Sabine.

Snart blir det att inta sängen för jag ska upp tidigt imorn.
Blir vid 05.30....Jobbar 06.45 - 13.30 efter jobbet
kommer Sabine med barnen och fikar..får väl se om
Mattias förljer med..

Imorn kväll kommer Anderas hit.. Det ska bli skönt..
Känns ensamt när han inte är här..

Godnatt på er..

Inga kommentarer: