torsdag 29 juli 2010

100729

Nu har jag bara en vecka kvar på semestern.. det är skönt att vara ledig och inte göra nått.. Iaf inte jobba.. :)

Häromdagen var vi i Västervik och shoppade på Lager157.. Hittade en hel del.. Jag tror det vart 13 plagg till mig sen Köpte jag lite till Melwin men det har han inte fått än eftersom jag inte är hemma.. Så jag längtar efter att ge honom det och se vad Bea tycker om det.. Jag handlade för 1030 kr där så jag tyckte det blev billigt.. Sen handlade jag en födelsedagspresent till bea som har fyllt år.. bättre sent än aldrig.. :)

Jag börjar längta hem lite nu och att få umgås lite med familjen igen.. har ju knappt sett dom på flera veckor.. så det blir nog att åka hem Sandag eller Måndag.. men det kan ju ändras.. man vet ju aldrig med mig.. :P

Ha en bra kväll..

Inga kommentarer: