måndag 12 juli 2010

100712

Orkar snart inte med denna värme.. Jag vill att det ska bli lite regn och åska så det rensar ur luften lite.. Och det skulle inte skada om det var några grader svalare heller..

På onsdag så ska jag och Andreas till Vimmerby på semesterracet ska va mellan onsdag och söndag och tälta så jag hoppas på svalare väder så man inte vaknar 8 på morgonen och det är som en bastu.. Hoppas på att det blir en bra vecka.. Förra året var det inte så bra väder, det var rätts så kallt.. så jag hoppas man slipper att klä sig så mkt som då men jag vill heller inte svettas och ha 35 grader i skuggan.. Det blir för varmt..

Idag har vi varit i Linköping och handlat det sista till Vimmerby.. tält, madrass, pump, golvfläkt och lite annat smått och gott.. Men det var jätte varmt så man visste inte riktigt vart man skulle ta vägen.. det finns ju inte nån luft.. det är bara kvavt.. Det var fullt med folk i stan men jag fattar inte varför alla åker och handla när det är så här varmt.. Jag tyckte vi va dumma som åker in en sån här dag men vi var ju tvugna att få allt färdigt..

Nu tar bloggen semester tills jag kommer hem..
Hade bra alla..

Inga kommentarer: