fredag 9 juli 2010

100709

Nu är det ett tag sen jag skrev här.. Men tänkte jag skulle uppdatera lite..

Idag var det sista dagen så nu ska jag ha semester i nästan 4 veckor.. känns lite konstigt eftersom jag inte haft någen semester på 4 år.. Så jag hoppas verkligen att jag kan koppala av..
Jag började semestern med att Andreas kom till mig och vi åkte och badade i björkhutl med Alex, Beccan, Kevin och Wilma.. Farmor och farfar var där när vi kom.. Det var 25grader i vattnet.. Sen åkte vi till Åtvidaberg där jag ska tillbringa hela min semester förutom när vi ska och tälta i vimmerby på semesterracet.. vi ska dit från onsdag - söndag nästa vecka.. Sen bli det bara att åka hem och tvätta sen blir det en tripp till arkö till mamma och pappa men det blir inte förns v29..

Så börjar jag att längta lite att bli moster igen. Hoppas att man är hemma när lillsis får en plutt.. :)

Skriver mer en annan dag.. Ha en bra helg..

1 kommentar:

Beaa sa...

jaa håll dig hemma när bebisen kmr ;D