söndag 25 juli 2010

100725

Det har hänt en del sen jag skrev sist.. Jag har varit på semesterracet i Vimmerby.. Det vär mkt trevligt men det är allt skönt att komma hem efter en vecka och sova i tält.. Syrran fick ju en liten pojke med när vi var där.. :)

Denna vecka har vi varit hos mamma och pappa och hälsat på i husvagnen.. det var så himla härligt.. Varmt och skönt..nästan lite för varmt.. Sen i helgen så har vi varit i Västervik på volvoträffen.. det var inte lika härligt eftersom det regnade.. Så vi var inte kvar hela dagen.. det var kallt.. det blåste massor..

Nu har jag och Andreas haft 2 veckor semester tillsammans.. Det har varit helt underbart men nu är det slut.. Andreas börjar jobba imorn men jag har 1,5 vecka kvar.. Jag ska ändå vara hos honom och vila upp mig lite.. det är ju trots allt min första semester på 4 år.. Så det skönt att slippa jobba hela sommaren.. :)

Nu blir det sängen så Andreas orkar upp 04.45 för att gå till jobbet medans jag kan sova ut.. känns rätt skönt att slippa.. :P

Natti Natti !

Inga kommentarer: