söndag 31 januari 2010

Söndag..

Nu är helgen slut och en ny vecka börjar.. Veckorna går så himla fort.. Fattar inte vart tiden tar vägen. Jag har varit ledig Fredag, Lördag och söndag.. skönt med 3 dagars ledighet.. Andreas har jobbat i helgen och nästa helg när jag jobbar så är han ledig.. tycker att det är tråkigt när det blir så.. Men så är det oftast för oss.. :( I Fredags var jag hos mamma och pappa och åt middag.. Alex, Beccan, Kevin och Wilma var där med och åt. Vi åt en god gryta som jag och mamma lagade i Torsdags för att den får så god smak om den får stå ett dygn.. Det var himla trevligt.. I Lördag var jag hos Sabine, Mattias, Noel och Mio.. På vägen dit köpte jag med mig frallor från fiket så vi åt frukost och spelade melodikrysset.. Sen blev det en god våffel lunch.. Mums.. Till middag vart det kycklingsallad.. Sen kom kvällen och det vart lördagsmys med lite gott.. Idag Söndag har jag varit hos mamma och pappa och ätit god middag och haft trevligt.. Så nu sitter jag hemma och tar det lugnt och kollar på En annan del av Köping.. Sitter även och drömmer att att Andreas bara skulle komma in gemon dörren och överraska mig.. Känns jobbigt att vi inte har så mycke tid att ses på.. men sånt är livet..

Ha en bra kväll..
//Jennifer

Inga kommentarer: