måndag 18 januari 2010

Måndag 100118

Då var det Måndag igen och helgen är över vilket jag tycker är skönt. Har jobbat hela helgen. Har ju även fått en elev som nu har gått med mig en vecka.. Hon är en kanon tjej, Hon är lättsam och vågar ta i och hon visar verkligen att hon vill lära sig.. Så nu är det bara 4 veckor kvar med henne.. En vecka går väldigt fort när man har en elev med sig.. Hon jobbade med mig i helgen med så hon fick känna hur det är att jobba dom långa jobbiga dagarna. Nog pratat om jobbet.

Skönt att man är ledig i 2 dagar nu, tyvärr fick jag ge mig upp tidigt idag för att jag har tvättstugan nu, det finns nästan inga tider att tvätta och finns det någon så är det på morgonen, det är typ inte någon som tvättar på morgonen, bara eftermiddagen och helst de äldre tvättar jämt på eftermiddagen. Den är det 2 hyreshus som delar på en tvättstuga ca 35 lägenheter. Fattar inte varför man inte kan ha tvättstuga i alla hus. Måste ju bli bättre för alla..??

Nu är det dags att ta tvätten..
Ha en bra dag alla!
//Jennifer

Inga kommentarer: