fredag 8 januari 2010

9 dagar!

Nu är jag inne på nionde dagen som snusfri och det känns himla bra. Tycker att jag känner mig piggare på något vis. Nu känner jag inte av abstinensen så mycket längre, kan komma någon gång ibland och då tar jag en onico.

nu ska jag vara ledig i i helgen, känns bra att ha tre dagar ledigt. Men jag tycker inte att det är lika kul när jag vaknar vid 8.00 när jag är ledig. Men jag får ju tid i helgen att sova lite mer. På måndag när jag vaknar och ska till jobbet så vet jag att jag får en elev som ska gå med mig 5 veckor, känns lite jobbigt eftersom jag aldrig haft någon elev innan, men jag har så bra arbetskamrater så jag tror att dom hjälper mig och det är skönt att veta för det kommer jag att behöva..

Ha nu en bra dag alla läsare.
//Jennifer

Inga kommentarer: