måndag 4 januari 2010

Linköping!

Idag har jag och Andreas varit i Linköping och shoppat lite. Jag köpte en vinterjacka förra veckan som det var ett stort hål i fickan på så jag skulle in till stadium och visa det, eftersom jag köpte den för 1500:- så ville jag ha en ny jacka men det fick jag inte dom sa att jag kunde få 100:- så att jag kunde gå till en sömerska och laga det men jag sa att jag tyckte att det var för dåligt betalt så jag lämnade tillbaka den och fick mina pengar tillbaka. 100:- är inte så mycket när man åker 12 mil. Så då var jag utan vinterjacka igen så det var bara att leta vidare. hittade tillslut en jacka på inter sport som jag kan ha. den var inte lika varm och skön men helt okej! Jag ska Aldrig mer handla på STADIUM! Den mest otrevliga personal jag någonsin träffat. Nog pratat om det.

Vi har även varit på bio ikväll Götakanal 3. Jag tyckte den var himla bra. Så nu sitter vi hemma och kollar på film, vet inte riktigt vad det är för någon Andreas valde film. Jag sitter vid datorn och glor nu så bryr mig inte så mycket om tvn.

Ha nu en bra kväll alla!
//Jennifer

Inga kommentarer: