onsdag 17 juni 2009

Tisdag!

Nu är det över en vecka sen jag skrev i bloggen.

Jobbade Tisdag, onsdag, torsdag och fredag förra veckan.
Var ledig helgen..

Så jag var i Åtvidaberg i helgen hos Andreas..
Det var kul att vara där..
Harinte varit hos honom på ett tag så det var trevligt att träffa hans
familj.
På lördagen jobbade Andreas sen var vi på Bilträff i Norrköping.
Det var himla kul.
Träffade en barndomskompis där som jag inte träffat på över 5 år..
Så vi hade mkt att prata om, synd bara att vi inte hade mer tid att prata.
vi kom hem vid 1 tiden på natten så det blev sent..
Blev att sova direkt när man kom hem..

På söndagen så vart det lugnt.
Käkade Lunch med Andreas familj sen blev det att åka en sväng
till Linköping.
Jag köpte mig en ny dammsugare och var vi på ikano huset och kollade lite.
Sen blev det en skön hemmakväll men lite mat..
Syrran var här och käkade med oss och kollade på film. Det var trevligt.. :)

BYE

Inga kommentarer: