måndag 8 juni 2009

Ett tag sen sist.

Nu var det att tag sen sist.

Fredag: I fredags var jag med Andreas, mamma, pappa,
Sabine, Mattias, Noel och Mio på kolmården..
Det var himla kul.
Det vart iallafall bättre väder än dom sa på vädret..
Vi fick en regnskur sen var det typ molnigt hela dagen
och det blåste en hel del..
Efter kolmården blev det att åka till husvagnen..
Vi gick och åt på resturangen på campingen.
Skulle ha sovit över där men jag fick sån jävla huvudvärk
så det blev att åka hem till Kisa. Kom inte hem förens 00.00
på natten..
Tror jag fick huvudvärken av att jag har synfel, väntar
på att remissen ska komma så jag får nån tid snart.. har väntat
snart 3 månader men det kommer ingen.. :(

Lördag: Vi vaknade runt 11 tiden, tog sovmorgon.. skönt :)
Sen blev det att åka på Bugrun i mantorp park..
Var inte så mkt att ha tyckte jag men Andreas tycker att
det är kul så jag ställde upp att följa med..
Men faan vad dyrt det var.. 300 spänn.. alldeles för mkt
pengar för min del.
Tyckte väl Andreas med...
När vi åkte därifrån så åkte vi till Max i linköping och åt lite..
Sen mötte vi Andreas föreldrar i Linköpig så vi följde med dom hem
och åt smörgåstårta på kvällen.. Det var trevligt och gott :)
Vi kom hem vid 21.30 så det blev att slappa i soffan och kolla på en film
innan det var dags för sängen..

Söndag: Jobbade hela dagen i söndags, hade delad tur så jobbade mellan
06.45-12.45 och 16.15-21.15
Var segt och jobba när man hade varit ledig 3 dagar..
Men på kvällen vart det mys med Andreas och så vart
det att äta lite gott och en film.
Vi såg på Taken.. jävligt bra film.. den rekomendrar jag er att se..

Måndag: Idag åkte Andreas hem för han skulle jobba ikväll.
Så jag har varit hos syrran hela dagen och haft det trevligt.
Vi var på glimten en sväng och sen handla lite mat..
När vi kom hem gjorde vi en paj.. Mums..
Sen kom mamma och pappa en sväng till sabine..
Och strax efter det kom Alex, Beccan och Kevin.
Det var trevligt att typ hela familjen var samlad.
Den ända som fattades var Beaa men hon har praktik
denna vecka så jag träffar inte henne på ett tag men jag hoppas
hon har kul på pratiken..
Nu bllir det att kolla på Navy CIS innan jag hoppar i säng..

Bye

Inga kommentarer: