onsdag 3 juni 2009

Onsdag!

Nu är det ett tag sen jag skrev.
har inte riktigt orkat.. har jobbat mån, tis, ons..
men idag var den värsta dagen på länge..
Det började med att jag sov dåligt inatt.
Jobbade mellan 07.00 - 16.30 :(
Hade möte dom tre sista timmarna på jobbet och det var
jobbigt efterson jag var så jävla trött..

Efter jobbet var det bara att fortsätta jobba..
Jag hade tvättstugan och sen har jag städat lite..
Medans kläderna hängde på tork så var jag hos pappa
och drack kaffe.. det var trevligt.
Sen följde pappa med mig hem och hjälpte mig att få
upp allt kläder i lägenheten.

Nu har jag äntligen bäddat i sängen och lagt in alla kläder så
nu ska jag bara ta det lugnt och ringa Andreas och
ta mig något att äta..

Andreas kommer till mig imorgon kväll så nu längtar jag massor..
Har inte träffats på en vecka nu..

Imorgon blir att det att gå och handla matsäck för vi ska
till Kolmården på Fredag.. Kulkul :)

Nu ska jag slappa..

Hade bra alla läsare.

BYE

Inga kommentarer: