onsdag 24 mars 2010

100324

Dagen har varit bra.. Har varit hos syrran hela dagen efterson hon fyller 25 idag.. Jag mötte upp mamma hos frissan idag så vi hade sällskap till sabine på förmiddagen.. När vi kom fick vi våfflor det var himla gott.. sen tog vi det lugnt innan alla skulle komma vid 5.. Då blev det en god smörgåstårta..:) Det har varit en kanon dag..

Imorn blir det jobb igen så ska jag till Andreas efter.. Han har ju blivit sjuk så han kommer inte och hämtar mig utan jag får ta den roliga bussen med syrran...Hoppas syrran ska med.. AHr ingen lust att sitta själv på bussen.. Har inte åkt buss på evigheter.. tror knappt att jag har åkt sen jag slutade skolan vilken är snart 3 år sedan.. Bara resan till åtvid tar 2 timmar sen är det väntetid i stan.. :(

Nu ska jag packa färdigt..
Ha en bra kväll..
//Jennifer

Inga kommentarer: