måndag 1 mars 2010

100301

Nu är det 1mars....fattar inte vart tiden tar vägen.. Är ledig idag efter att ha jobbat en hel helg.. Helgen har varit jobbig...jag är förkyld och ont i halsen och så är jag matt i kroppen så det har inte varit lätt att jobba men jag klarade det.. Nu sitter jag hemma i Åtvid och kommar på tv.. Andreas jobbar så jag är ensam till 20.30 typ.. Men det är skönt att va ensam med ibland..

Nu är det förhoppningsvis sista veckan av renoveringen i badrummet.. Det är så tråkigt att inte ha nån stans att va.. Nu ska jag va här tills på onsdag sen ska jag hem och jobba onsdagkväll och torsdagkväll.. Ska sova hos mamma och pappa mellan onsdag och torsdag.. Sen ska jag till årvid på tordagkväll efter jobbet.. Så ska jag va här resten av veckan.. Hoppas bara att dom blir klara med renoveringen nu för jag måste bo hemma nästa vecka.. Får veta hur det blir när dom ringer.. Skulle höra av sig i veckan så jag får lite uppdateringar..

Nu ska jag vila ett tag är hur trött som helst..
Hade bra..
//Jennifer

Inga kommentarer: