tisdag 16 mars 2010

100316

Nu var det et tag sen jag skrev här.. Det har inte hänt så mycket sen jag skrev här sist.. Jag har för det mesta jobbat sen har jag träffat Andreas och familjen såklart.. Noel fyllde ju år den 8 mars så jag var på kalas hos honom då.. Han bjöd på en jättegod tårta med en bild av honom själv på..

Just nu sitter jag hemma och väntar på att Andreas ska komma hem så vi kan äta lite lunch.. Börjar bli hungrig nu.. Men jag vet inte vad vi ska äta än men det får vi se.. Nu har jag varit ledig måndag tisdag så idag blir det att åka hem för jag ska jobba onsdag, torsdag och fredag.. sen blir det att åka till Andreas igen..

Mitt badrum är färdigt nu med och det är hur skönt som helst att slippa alla byggarbetare..

Nu ska jag fixa lunch..
Ha enn braa dag..
//Jennifer

Inga kommentarer: