tisdag 16 februari 2010

Kom just hem från jobbet.. Har jobbat måndag och tisdag så ska vara ledig imorn.. Det har varit jobbigt att jobba.. har så himla ont i nacken.. Jag och Andreas krockade med en traktor i söndags kväll så har ont efter det.. Som tur är så klarade sig Andreas utan skador.. :) Skönt att vara ledig imorn så jag inte behöver anstränga nacken och ryggen så mkt.. blir ju att man gör det när man jobbar med det jag gör.. men men det är bara att härda ut.. Var hos läkaren igår och han sa att det inte var farligt att jobba och det känns ju bra att man inte behöver vara sjukskriven men på ett sätt få känns det som om man inte gör sitt jobb riktigt när man har ont.. Hoppas det är bättre på torsdag när jag ska jobba..

Imorn ska jag och hälsa på syrran och barnen..

Sov gott!
//Jennifer

Inga kommentarer: