torsdag 25 februari 2010

Godmorgon.

Sitter i soffa och kollar på tvn, jag fick gå upp tidigt på min ända lediga dag denna vecka för att tvätta.. Känna inte så kul men man måste ju tvätta.. Det finns knappt några tider så får ta när man kan.. :(

Nu börjar det iallfall hända lite i badrummet.. :) men det är ju inte klart än.. men jag tycker bara att det är skönt att se att dom har.. Det har ju stått och torkat i nästan 3 veckor.. Nu är det dags att välja våtrummstapet vilket inte var det lättaste.. Så jag ska ta med tapetblocket till mamma och pappa så får jag se vad dom tycker.. Nästa vecka får jag inte bo i lägenheten så då måste jag sova hos någon annan.. Blir nog att åka till Andreas på söndag så jag har någonstans att sova.. Ihelgen sa jag att jag ville bo i lägenheten eftersom jag jobbar helg.. jag vill ju inte vecka familjen 05.30 lördag, söndag så jag skulle få ha toaletten över helgen...men jag måste spola manuellt. :(

Nu ska jag ta tvätten..
//Jennifer

Inga kommentarer: