torsdag 18 februari 2010

....

Nu ska jag börja lyssna på syrran och inte vara så envis längre.. Igår skulle jag inte ta någon panodil.. Så jag hade ont i nacken och lite ner i ryggen så jag var på väldigt dåigt humör.. Jag tog inte ens någon när jag skulle sova så jag får skylla mig själv att jag inte har sovit så bra.. När jag vaknade så tog jag en panodil, det var det första jag gjorde.. att jag är så dum att jag ska gå och ha ont istället för att ta panodil.. men nu har jag tagit en så får vi se o det blir bättre...

Idag ska jag jobba mellan 13.30-21.15 hoppas der går bra idag.. det är ju så tungt jobba så jag får säkert ont., :( Andreas kommer ner till mig idag med.. Han skulle komma i eftermiddag så ska vi va här tills imorn sen blir det att åka till Åtvidaberg.. Vi ska åka via Linköping imorn med så ska jag köpa presenter till Noel.. Han blir ju snart 3 år.. Faan vad tiden går.. Jag börjar bli gammal.. :)

Nu har mitt badrum bara stått och torkat i 2 veckor. Det händer inte för mkt.. Man får inte ens någon information om något.. Jag har ju bara toaletten kvar.. så jag duschar ju hos alla andra.. inte allt för kul men det går.. Det tråkiga är att man alltid måste packa väskan med kläder och handdukar så jag kan duscha hos mamma eller syrran.. Men i helgen ska jag va hos Andreas. då kan jag duscha hur mkt jag vill.

Nu blir det frukost och kolla på tvn..
Ha en bra dag!
//Jennifer.

Inga kommentarer: