torsdag 22 oktober 2009

Torsdag.

Dagen började med att syrran ringde och väckte mig, jag trodde att det hade hänt nått men klockan var tolv så hon undrade vad jag gjorde efter som jag inte hade ringt.. Så det blev att jag gick upp och duschade och sen var det att går och möta Sabine i regnet. vi skulle at en promenad men den blev inte så lång.. Blev till affären och tillbaka.. Det var blev så kallt när det regnade.. När vi kom hem blev det att börja med maten. jag var hungrig eftersom jag inte hade ätit nån frukost.. sen blev det att leka med barnen, dricka kaffe, bada barnen och lite annat.. När barnen hade somnat så vi på tvn och slappade lite..

Nu är det 6 dagar kvar till vi ska hämta mamma och pappa med det ska bli kul när dom kommer hem.. längtar massor efter dom.. känns som om dom har varit borta en evighet med det är bara 11 dagar.. men dom har det jättebra och det är skönt att veta.. pratade med dom idag :)

Nu ska jag sova så jag orkar gå upp imorn och jobba..

//Jennifer

Inga kommentarer: