måndag 26 oktober 2009

Jävla helvete..

Blir så jävla trött på allt.. Har jobbat hela dagen och när jag kommer hem så såg jag att jag hade fått min lönespecifikation, det är alltid lika kul och se hur mycket man har tjänat.. men FAN inte denna gång.. 71 kronor stog det i det där jävla brevet,, faan så förbannad jag blir.. så jag ringde lönekontoret och dom sa att det saknades tjänstgöringsrapport ifrån mig och jar vet att jag har lämnat den till min chef.. Självklart så har han semester denna vecka så jag kan ju inte få tag i honom så jag fick ringa en annan chef och se om hon kunde göra något så jag sitter hemma nu och väntar på att hon ska ringa.. det är inte så kul att bara få 71 kronor när hyran och räkningarna ska dras från kontot på fredag.. vad fan ska man göra????? Använda sparpengar??? Orkar snart inte med detta.. JAG VILL HA MINA PENGAR!!!!

Inga kommentarer: