fredag 16 oktober 2009

Torsdag

Idag har jag varit ledig.. himla skönt.
Dagen har varit bra, den började med att vi var med mormor till vårdcentralen, sen vart det att käka frukost med Sabine med familj.. Efter det var det en lugn och skön eftermiddag tills vi skulle det vårdcentralen igen. Jag har tagit influensa vaccin idag.. Det gick bra, kände inget men jag är så extremt spruträdd så det var inte så kul, var nervös när jag satt och väntade på min tur.. Men nu har jag så jävla ont så vet inte vart jag ska ta vägen.. Jag vet inte hur jag ska ha armen och jag vill inte veta hur det kommer att gå att sova inatt men det märks ju.. Jag pratade med en tjej som hade tagit den tidigare och hon hade jättesvårt att somna så jag hoppas inte att jag kommer att ha problem med det efter som jag ska jobba imorn, ska ju jobba hela helgen.. hoppas inte att det här kommer att hålla i så länge.. känns som om man är handikappad.. allt blev så jävla jobbigt.. men men.. Det är skönt att ha det gjort nu, så nu är det bara att vänta och se om det blir att ta en till eller om det räcker med en pruta. dom visste inte det än.. Allt känns bara så oklart hela tiden först ska man ta två sen kanske det bara blir en och så hörde jag att första sprutan bara hade 40% skydd och samma med andra så det bara var 80% skydd sammanlagt.. fattar inget just nu allt är så rörigt.

Sen var vi iallafall hos farmor och farfar och åt middag, det var himla gott.. Fick äpplepaj till efterrätt.. mums.. :)

Så nu har vi haft en tvkväll hemma hos syrran.. Myspys..

Jag längtar tills på söndag för då kommer Andreas hit, saknar honom massor när han inte är här men han måste ju jobba som alla andra för att klara sig.. Saknar även mamma och pappa men jag vet att dom har det bra i varmen så det är skönt..

Hade bra alla läsare.
//Jennifer

Inga kommentarer: