tisdag 11 augusti 2009

Tisdag!

Nu är det ett tag sen jag skrev här, men det har varit fullt upp.

I helgen var jag på bröllop, syrran gifte sig.
Det var så himla fint :)
Jag hjälpte till en del på dagen, det var himla kul.
Jag var där 08.00 på morgonen för att fixa frisyren på henne.
Jag vart jäkligt nöjd med den...
sen var det fullt upp hela dagen.
Det var en riktigt lyckad dag och kväll.

Idag har jag och mamma varit i Linköping hos ögonläkaren för att kolla
om jag var skelögd som min optiker sa men det var jag inte..
Jag hade inget fel på ögonen och det är skönt det..
Hon tog kort på ögonon och det var obehagligt, blixten vad så
jävla stark.
När vi väl var klara där var jag och kollade på glasögon med mamma..
Hittade massa snygga bågar men jag har tid där på torsdag
så då ska jag och Andreas köpa mig glasögon, slippa den här jälva huvudvärken
jag har haft till och från i ett halvår.
Så då blir det att vänja så vid glasögon igen, har inte använt glasögon
på typ 7 år..

Nu ska jag sova men hade bra alla läsare.

Inga kommentarer: