måndag 17 augusti 2009

Måndag!

Idag har jag jobbat 07.00 - 14.30
Var lite segt att gå upp till jobbet när man har varit ledig sen i Torsdags.
Ska jobba imorn med men har en kort dag 07.00 - 11.00 :)

Nu har jag skaffat mig glasögon att ha på heltid.
Känns helt underbart.
Jag som trodde att jag hade bättre syn än vad jag hade..
Det är iallafall himla skönt att ha glasögon igen, jag ser så
himla mkt bättre..

Ihelgen har jag varit i åtvidaberg hos Andreas.
Det var ett tag sen man var där så det var himla kul att träffa hans familj.
Så i Lördags vart det att sitta med Andreas mamma och pappa och
kollade på film och så drack vi likör.. himla gott.
Andreas ska köpa lägenhet med så nu kommer det bli att vara mer i åtvidaberg
än vi har varit innan..
Har ju blivit att man har varit hos mig eftersom jag har lägenhet..
och så får man vara själva mer..
Så det ska bli kul att hjälpa till att inreda hans lägenhet med.. :)
Om han nu vill det, det hoppas jag..

Imorgon efter jobbet blir det att ta en promenad med syrran om vädret
är skapligt. kanske blir att gå till mamma och pappa en sväng..

Nu blir det att kolla på Navy CIS innan jag hoppas i säng..

Hade bra alla läsare..

Inga kommentarer: