söndag 2 augusti 2009

Ett tag sen sist!

Nu är det ett tag sen jag skrev i min blogg.
Är väldigt dålig på att uppdatera.

Sen jag skrev sist har jag inte gjort så mkt..
Jag har jobbat för det mesta, under sommaren jobbar man hur mkt som helst.
känns som om man aldrig är ledig..
Förutom nu så jag jag varit sjuk så då har man varit lite ledig..
men jag jobbar ju hellre än att vara sjuk..

Nu i veckan som kommer blir det en del att göra..
Tror jag kmmer att ha fullt upp..
Jag ska jobba Onsdag och Fredag.
På torsdag ska jag på Skänninge marken en sväng sen blir det ett stopp i
Linköping på vägen hem..

På lördag gifter sig syrran så det blir att hjälpa hemma i veckan,
ska bli himla skoj.
Det är kul att få hjälpa till och att hon vill ha min hjälp..

Idag ska jag till syrran sen när hon kommer hem..
ska bli kul att träffa hemma och barnen.

På onsdag kommer Andreas med.
Det är nästan två veckor sen vi sågs sist..
Så nu längtar jag ihjäl mig efter honom..

Nu ska jag glo på enn film till syrran hör av sig..

Ha en bra Söndag alla läsare.

Inga kommentarer: