onsdag 17 november 2010

101117

Godmorgon allsammans! Vaknade vid 5 när Andreas gich upp och nu kan jag inte sova och klockan är 05.26 :(
Det var himla länge sen jag skrev här.. Måste nog bli lite bättre på det.. Jag har varit sjuk i 5 dagar nu så nu mår jag bättre igen. men känner ju alltid av kroppen ett tag efter.. men är ju matt i kroppen men det blir ju bra med tiden.. Idag ska jag och Andreas på premiären av Harry Potter.. ska bli så jävla kul och helst gå när det är världspremiär.. :D

Jag har ju nu jobbar på mitt nya jobb i 1,5 månad så jag börjar komma in i jobbet.. Jag trivs bra och det är ju huvudsaken. Vi ska börja med pluggschema nu vilket jag tycker är himla bra men vi är en personalgrupp där alla har så starka viljor så vi får se hur det går när vi ska få iordning på det.. Jag hoppas det går bra!

Jag hoppas jag kan sova en stund till när Andreas har gått till jobbet när det blir tyst och mörkt här hemma!

Ha en toppen dag! Det ska jag ha!

Inga kommentarer: