onsdag 13 oktober 2010

101013

Nu var det ett tag sen jag skrev här.. Jag har ingen större lust att skriva i bloggen just nu men det kanske kommer. Den senaste månaden har det väl inte hänt så mkt.

1 Oktober så började jag mitt nya jobb.. Jag har äntligen en fast plats så nu slipper jag flytta på mig hela tiden.. :) Jag har inte varit så länge men jag trivs himla bra.. Hoppas bara att dom trivs med mig..

I helgen som var, var vi på dop.. Lilla Melle Pelles dop.. Eller han är inte så lite längre tyker jag.. :D Dopet var jätte bra.. Fick god smörgåstårta efter dopet och god fika. :)
Efter dopet åkte jag och Andreas på bio.. det var länge sen vi var på bio så det var skönt att komma iväg..

Jag har även tagit tag i körkortet med så hoppas jag kan ta det snart.. Det tar ju sin tid med körkort men könner iaf att jag är på gång.. Nu väntar jag på att det ska bli Handledarkurs så jag kan börja övningsköra med mamma och brorsan..

Nu ska jag ta en dush sen blir det att ta hand om tvätten :)

Inga kommentarer: