tisdag 22 december 2009

Snö.

Snön faller för fullt ute. jag tycker det räcker nu, vill inte ha mer.. Kom just hem från mamma och pappa efter en trevlig familje middag. Fick pulsa hem i 1 decimeter snö.. :( Imorn är jag ledig från jobbet så jag ta med mig lillsyrran och handla lite till jul.. Ska köpa några julgrupper och ge bort. En ska jag ge till Andreas föreldrar efter som vi inte firar jul ihop så vill jag ge något iaf. Sen ska jag ge till en till sen måste jag bara köpa en sak som jag missade iår och klarar mig inte utan det nu när julafton snart är här. Själv ska jag jobba på julafton men mig gör det inte så mycket för det brukar bli så trevligt på jobbet.. Och så är det min första dag som fast anställd så det kommer att bli en riktigt bra jul. Synd är det bara att jag inte hinner träffa syrran och hennes familj men vi ska fira lite på juldagen innan jag ska till åtvidaberg..

Nog skrivet för idag. Ha en bra kväll ni som är vakna.

//Jennifer

1 kommentar:

[] Sabine [] sa...

Kommer sakna dig på julafton med din tomtemössa.. men vi ses ju på juldagen! älskar DIG! Kram Sabine