onsdag 9 september 2009

Onsdag!

Nu var det en vecka sen jag skrev så tänkte uppdatera lite.

Helgen som varit har Andreas flyttat till sin lägenhet.
Så helgen har varit att fixa det mesta där och inhandlat
det som behövs för tillfället..
Så det var en jobbig helg med mkt jobb.. kanske inte är så
kul att jobba när man är ledig från jobbet...men ändå kul att
han har flyttat..

Nu i veckan jobbar jag alla dagar utom Torsdag så jag har fullt upp..
Det tråkiga är att jag antagligen jobbar min sista vecka..
Fick det tråkiga beskedet igår att jag inte hade fått jobbet jag sökt.
Men ännu värre var att min chef inte sa det till mig på ett bra sätt
och att han inte kunda ta det med mig personligen utan att andra
var med.
Men får se hur det blir nu.

Idag på förmiddagen har jag varit hos syrran och hälsat på.
Mio fyllde 1 år, men han var inte så intresserad av att öppna paket..

Nu ska jag kolla på idol..

HADE BRA
/ JENNIFER

Inga kommentarer: